20 EKİM 2018 CUMARTESİ

Brisa’da dijital hizmet çoğalıyor

Brisa, Profleet çatısı altında filolar için sunduğu değeri “Filo Bilgi Merkezi Uygulaması” ile dijital ortama taşıdı...

Ekleme: 22 Haziran 2018 Cuma 21:41/ Güncelleme: 22 Haziran 2018 Cuma 21:41
BRİSA’nın yeni mobil uygulaması Profleet’i cep telefonlarına yükleyen filo sahipleri ve yetkilileri, Filo Bilgi Merkezi ile lastik ölçüm çalışmalarının sonuçlarını ve filodaki bir çok operasyonu anlık olarak telefonlarından takip edebilecekler. Filo Bilgi Merkezi uygulaması Brisa’nın Aspects+ ve TMP+ raporlamalarını ve verileri baz alıyor. Filoda yapılan lastik incelemeleri, filo analizi, hur da lastik sorunları, beklenen lastik değişimleri, kaplama analizi, lastik performansı ve basınç hesaplama gibi hizmetler tek bir platform üzerinden anında sunuluyor. Böylece filo yöneticileri istedikleri zaman ve yerde filolarına dair kritik bilgilere ulaşabiliyor. Filo Bilgi Merkezi uygulaması ile sağlanan başlıca hizmetler şunlar:
• Aspects+ ve Aspects+ Acil ile ölçülen sorunlu lastiklerin gösterimi ve analizi
• Tüm lastik incelemelerinin analizi ve filoda karşılaşılan sorunlar
• Hurda sorunlarının detaylı nedenlerinin istenen tarih aralığı için ve istenen desen, marka, ebat kırılımında analizi
• TMP+ yapılan müşterilerin acilen değiştirmesi gereken lastiklerini plaka, ebat bazında ve hangi aylarda kaç adet, hangi desenden değişime ihtiyaç duyacağını projeksiyon yaparak gösteren analiz
• TMP+ yapılan müşterilerin yeni lastik/kaplama/karkas performanslarını gösteren analiz
• Aks, marka, ebat ve aracın yüküne göre lastiklerin olması gereken basınç gösterimi ve lastiğin ömrünün mevcut basınçla % kaç azaldığını gösteren fayda analizi
Brisa’nın yeni nesil “Filo Bilgi Merkezi” hizmetlerinden yararlanmak için Google Play ya da Apple Store’daki “Profleet Uygulama- sı”nı indirmek, isteklere bağlı hizmet almak için yeterli oluyor.