Mercedes-Benz, Almanya’nın Münih kentinde düzenlenen IAA MOBILITY 2021 Fuarı’nda 7’si tamamen elektrikli, toplamda 10 adet aracının dünya lansmanı gerçekleştirdi…
ALMANYA’nın Münih kentinde düzenlenen IAA MOBILITY 2021 Fuarı’nda Mercedes-Benz, yeni modellerini müşterilerinin beğenisine sunarken, aynı zamanda fuar boyunca iletişim esaslı ve deneyimsel bir marka olarak ön plana çıktı. Marka, bu yıl ilk kez gerçekleşen IAA MOBILITY konseptiyle, Uluslararası Otomobil Fuarı’nın (IAA) sunduğu teknolojik fırsatlardan yararlandığını gösterdi.

Mercedes-Benz, şehir merkezindeki Mavi Hat ve sergi merkezinde çeşitli temalı deneyimlerle, sıfır emisyon sürdürülebilir ve dijital bir geleceğe duygusal olarak somut geçiş yaptı. 10 adet dünya tanıtımından 7’si tamamen elektrikli modellerden oluştu ve elektrikliye geçiş sürecinin tüm markalarda kazanmış olduğu ivmeyi ortaya koydu. Mercedes-Benz, kompakt sınıftan performanslı lüks sedana ve MPV’ye dek tüm elektrikli araç portföyünü Odeonsplatz’da sergiledi.
MERCEDES GELİŞİME UYGUN SAHA HAKİMİYET AĞIRLIKLI ETKİNLİĞİNİ GÖZLER ÖNÜNE SERDİ

Mercedes-Benz AG İletişim ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Bettina Fetzer: IAA Mobility kondreptine uygun ama kendi yaklaşım ve hedeflere ulaşmada yerini de ortaya koyarak lannsmal yaparak gücünü ortaya koyan Mercedes Benz, yaklaşımını ortaya koyarak, yaptığı açıklamasında:
“IAA MOBILITY konsepti, diyaloğa dayalı ve deneyimsel bir formatta yeni hedef gruplara hitap ettiğimiz ve sosyal konulara odaklandığımız Frankfurt’taki IAA 2017 ve 2019’daki yaklaşımımız ile bazı yönlerden benzerlik gösteriyor. Bu nedenle, yeni IAA Mobility formatını memnuniyetle karşıladık. Münih’te insanların etkileşimde bulunduğu ortak alanlar yarattık ve her şeyi kapsayan ve çağdaş bir marka deneyimi ile geleceğin ulaşımı için yenilikçi, sürdürülebilir, dijital çözümler ve hizmetler sunduk” şeklinde konuştu.