Taşımacıya kazandırma amaçlı üreten Otokar, geliştirdiği stratejisinde Ticari araç sahiplerine ayrıca dijital dönüşüm stratejisiyle de imkanlar sunma amaçlı çalışıyor. Otokar, 4 yıl önce geliştirdiği mobil uygulamasını müşteri talepleriyle geliştirerek uygulamasının yeni sürümünü kullanıma sundu…
OTOKAR dijital dönüşüm stratejisi kapsamında sektördeki öncü işlerine yenilerini eklemeye devam ediyor. Müşteri Hizmetlerini kusursuzlaştırma programı kapsamında 2018 yılında ticari araç müşterilerine yönelik akıllı asistan mobil uygulamasını kullanıma sunan Otokar, yenilikte hız kesmiyor. Ticari araç sahiplerinin araçlarından maksimum verim almalarını sağlamak için geliştirilen uygulama, müşteri talepleri doğrultusunda geliştirilerek yenilendi. İlk sürümü ile 10’dan fazla işlemi cep telefonu ekranından parmak ucuna taşıyan şirket, akıllı asistana 6 başlıkta yeni yetenekler kazandırdı.
Servis ve bayilerin iş süreçlerini kusursuzlaştırarak hızlandıran uygulama, sahip olduğu yeni özelliklerle araçların ömrünü uzatmayı, yakıt ekonomisi sağlamayı ve işletme giderlerini azaltmayı hedefliyor.
Ticari araç sahipleri Otokar’ın mobil asistanı ile her daim kazanacak. Mobil uygulama üzerinden bayi ve servis randevularını oluşturan araç sahipleri, genişletilen dijital eğitim videolarını izleyerek, anketlere katılarak ya da kilometre başta olmak üzere araç bilgilerini güncelleyerek OtokarPara kazanacak. Akıllı asistan kullanıcıları yeterli OtokarPara’ya sahip olduklarında “Sanal Market”te yer alan ürünleri satın alabilecek. Araç şase numaralarıyla uygulamayı kullanabilen ticari araç sahipleri, yenilenen bildirim özelliğiyle birçok özelliğe kavuşacak. Yeni içerik yüklemelerini anında kullanıcısına bildiren uygulama, araç sahibini bakım zamanları yaklaştıkça uyaracak. Tek tuşla garanti başlangıç ve bitiş tarihlerinin yanı sıra periyodik bakım zamanlarının takip edilebilecek. Android ve IOS işletim sistemine sahip akıllı telefonlarda kullanılabilen uygulama üzerinden ticari araç sahipleri görüş, beklenti ve diğer tüm taleplerini “Öneri Ekranı” üzerinden paylaşabilecek.
Ayrıca, 444 OTKR (444 68 57) numaralı Müşteri Hattından 7/24 saat hizmet alabilecek.