ZF Aftermarket, Yeni Nesil Mobilite’yi şekillendirmek için “Yeşil Yedek Parça Pazarı” için sürdürülebilir süreçler ve dijital çözüm teknolojilerinin erken aşamalı hazırlığını şimdiden; tüm olasılıklar ile olacakları birleştirip hesaba katarak sağlıyor…
Automechanika Digital Plus ile aynı doğrultuda ilerleyerek Yeni Nesil Yedek Parça Pazarı çalışmalarını daha şimdiden sergilemeye başlayan ZF Aftermarket Genel Müdürü Philippe Colpron yaptığı açıklamada; gelişimin gereklerine göre yapılandırılan ZF gerçeğini ortaya koyan değerlendirmesiyle dikkati çeken değerlendirmesinde:
“Bu teknolojiler, bir yandan kaynakları koruyup emisyonları azaltırken diğer yandan mevcut araç merkezli yaklaşımımıza ikna edici bir alternatif sundukları için tüm endüstrimizde devrim yapma olanağına sahipler”
şeklinde konuştu. ZF Aftermarket Genel Müdürü Philippe Colpron ZF Aftermarket ve iş ortaklarının endüstrideki dönüşüm noktasında iyi bir konumda yer aldıklarını düşünüyor. Bu yaklaşımıyla gelişmelerin ışığında ortaya koyduğu değerlendirmesinde:
“ZF Aftermarket, karbon nötr olmak, plastik içermeyen ambalajlar ve de eğitim gibi pek çok alanda tutkulu hedeflerle önde gelen yeşil, sürdürülebilir yedek parça üreticisi olmak istiyor. Giderek daha karmaşık bir hal alan bir dünyada, aynı zamanda sadelik, kolaylık ve katma değer sunmak istiyoruz” diyerek, önceden tasarlanarak yol alınan bu süreçte önceden belirlenen hedeflemelerini ortaya koyarken, ,istikametlerini de netleştiren söyleminde ortaya çıkan konuşmasında ana tema ittifak edilen nokta oldu.