14-16 Eylül tarihlerinde gerçekleşecek “Automechanika Digital Plus” etkinliğinde ZF Aftermarket, müşterilerini “ZF Aftermarket Live” web platformunda ağırlayacak. ZF, etkinlik boyunca gelecek nesil mobilite konularında tartışma fırsatları sunacak…
ZF Aftermarket Başkanı Philippe Colpron,
“Üç günlük etkinlik boyunca, uzman bilgi biri- kimini paylaşma, satış sonrası ve filo müşterilerimizle
fikir alışverişinde bulunma ve müş terilerimizin operasyonlarına katma değerli hizmetler sunma
fırsatını en iyi şekilde değerlendirmek istiyoruz”
şeklinde konuştu.
Colpron;
“ZF Aftermarket Live formatımızla, yalnızca yarının yeşil, sürdürülebilir ve veri destekli satış sonrası vizyonumuzu paylaşmakla kalmayacak, aynı zamanda iş ortaklarımızla etkileşimli bir şekilde gelecek nesil mobilite konularını tartışma imkânı yakalayacağız”
diye konuştu.
ZF Aftermarket Müşteri ve
Strateji Birimi Başkanı Dr. Holger Hättich,
ZF Aftermarket Live konsepti hakkında yaptığı değerlendirmesinde:
“Dijital varlığımız sanal bir ticari fuar standından çok daha fazlasını temsil ediyor:
ZF Aftermarket Live ile küresel otomotiv yenileme pazarın da yeni bir kanal lanse ediyoruz” dedi.
DİKKAT ÇEKİYOR:
Strateji Birim Başkanının ifadeleri ve ZF’nin genel seyri dikkate alan değerlendirmesi ile, pandemi öncesi teknolojinin gidişatına uygun yapının açıklamalar genel olarak pandemi öncesi, yeni yapılanmayla dünyada yaşanan gelişmelerin ışığında ortaya koyduğu yaklaşımı ile yapılanmada aşamaları, bu hazırlığı da vurguluyordu. yaşanan gelişmelerle ortaya çıkan, bu günlere önceden doğru öngörücü yaklaşımlarla hazırlandıklarını gösterdi. İzleyici değerlendirmeci ortak kanaatleri, ZF’nin son beş yılda attığı adım ve aldığı mesafeler ile alanında öncül yapılanmayla oldukça güçlendiği yönünde…