Emirates, hizmet kalitesini artırma amaçlı hamlesinde “iyisiyle uçun” vaadini mevcut algıyı bir sonrası üst seviyeye taşımak için çok daha üst seviyede bir hizmet olan VIP Suite’i tüm yolcu temas noktalarına dahil edecek biçimde vermeye başladı.
Emirates, ekiplerinin havada ve yer hizmetlerinde sunduğu yolcu deneyimini yeni zirvelere taşıyacak yolcu ağırlama hizmetinde yeni stratejiyi uygulamaya koydu. Havayolunun çalışanlar, süreçler ve ürünler bakımından şimdiye kadar ki en büyük girişimlerinden biri olan bu yeni strateji, yolcularla bire bir muhatap olan ön saflardaki tüm çalışanları ve destek veren departmanları hedef alıyor. Emirates Operasyon Direktörü Adel Al Redha yaptığı açıklamada; “Yeni yolcu ağırlama stratejimiz kapsamındaki eğitim programına Haziran Ayı’nda başlayacak program dahilinde sunacağımız bilgi tazeleme eğitimleri ile yolcu deneyimini istikrarlı bir hale getireceğiz” diye konuştu.
Emirates, Ecole hôtelière de Lausanne (EHL) uzmanlarının desteği ile benzersiz DNA’sını yansıtan, havayolunun kendi ilkelerine dayalı yeni nesil yolcu ağırlama hizmeti programının temelinde sadelik, mükemmellik, inovasyon ve en önemlisi de tutku ilkelerini yolcularına yansıtıyor. Programın amacını, tüm yolcu temas noktalarında istikrarlı hizmet sunmak ve ekiplere Emirates yolcularında olumlu duygular uyandıran, güzel anılar ve hisler bırakan, havayoluna özel bir deneyim sunacakları bir çerçeve olarak açıklıyor.